Premiová zdravá výživa Odhalte moudrost přírody!
  • Bez lepku
  • Bez laktózy
  • Bez rafinovaných cukrů
  • Bez konzervantů
  • Bez barviv
  • 100% veganské
  • Bez GMO
  • BIO certifikováno

Jak doplnit energii před a po cvičení?

Jak doplnit energii před a po cvičení?
25.10.2017

Je vám během tréninku těžko od žaludku? Máte po fyzické zátěži chuť sníst všechno, na co přijdete? Přesto, že dřete třikrát týdně, buchtičky na břiše ne a ne vylézt? Pak máte špatně nastavený stravovací režim. Dodejte před cvičením i krátce po něm tělu potřebné palivo a překvapí vás, jaké účinky to bude mít.

Svačinka připravená hned
Výborným zdrojem energie před tréninkem je třeba banán v kombinaci s jogurtem či tvarohem. Nebo kelímek mléčné rýže s hrstí ořechů a sušeného ovoce. Ne každý má ale čas si tuhle svačinku připravit a namíchat. 

V tom případě není nic jednoduššího, než sáhnout po proteinovém nápoji v prášku určeném přímo pro sportovce. Smícháte ho s vodou nebo (rostlinným) mlékem, zamícháte v shakeru a pak můžete ucucávat třeba po cestě do fitka. Chuťově výborné jsou také proteinové smoothie od společnosti Parvati, které navíc obsahují i spoustu vitamínů a minerálů díky obsaženým superpotravinám.

Myslete také na to, jaký typ tréninku vás čeká. Pokud se chcete pořádně zapotit při aerobním tréninku, dejte si před ním doplněk stravy s názvem BCAA, který obsahuje větvené aminokyseliny. Ty se postarají o to, aby vaše svaly nestrádaly. Před silovým tréninkem se pak „nadopujte“ větším množstvím sacharidů ve formě gainerů, po kterých se vyrýsujete jedna báseň.

Potréninkové hody
A co si dát po tréninku, aby vaše dřina nepřišla vniveč? Opět záleží na tom, kterou aktivitu máte zrovna za sebou. Po aerobním tréninku dodejte tělu hlavně bílkoviny. Stačí, když se najíte hodinu od ukončení zátěže. Po posilovacím tréninku zase přijdou vhod spíše sacharidy, které si dejte ideálně už do půl hodinky po konci cvičení. 

Pokud chodíte cvičit v podvečer, rovnou do sebe hoďte klasickou večeři. Jestli ale cvičíte přes den, sáhněte nejlépe zase po proteinovém nebo sacharidovém nápoji či smoothie a budete mít vystaráno. Příchutí a kombinací jsou stovky. Doporučujeme například proteinové smoothie s příchutí Matcha, které vás postaví na nohy i po tom, co si je zničíte nekonečnou sérií výpadů, nebo osvěžující magové proteinové smoothie Maca Power doplněné o výrazný kardamom a hlavně prášek z kořene maca, který Vás dobije energií a tělu pomůže s regenerací. Pokud patříte mezi milovníky čokolády, pak jednoznačně sáhněte po lahodně čokoládovém proteinovém drinku s příznačným názvem Cacao Bliss. Podobně lahodně chutnají i proteinové nápoje Dancing Green nebo Berries Lover ovoněný skořicí. 

Ať už si před a po cvičení dáte doma připravenou svačinku z čerstvých surovin, nebo předpřipravený nápoj v prášku, především poslouchejte svoje tělo. Samo vám řekne, jaký zdroj energie a v jakém množství mu vyhovuje ze všeho nejvíc.

Proč nakupovat u nás?

icon

Ke každé objednávce dárek, zdarma vzorek našich produktů.

icon

Nad 1.000 Kč neplatíte poštovné a balné!

icon

Zboží přímo od českého výrobce.

Klub Iswari

Staňte se ještě dnes členy Klubu Iswari a čerpejte výhody!

Mám zájem o členství

Velkoobchodní objednávky

Chci vědět více

Heuréka ověřeno
zákazniky

ISWARI PODPORUJE
NADACI VICENTE FERRER

Nahoru