Premiová zdravá výživa Odhalte moudrost přírody!
  • Bez lepku
  • Bez laktózy
  • Bez rafinovaných cukrů
  • Bez konzervantů
  • Bez barviv
  • 100% veganské
  • Bez GMO
  • BIO certifikováno

Reklamační řád

Záruční doba, exspirace

Veškeré zboží má dostatečně dlouhou dobu exspirace, odpovídající charakteru potraviny. Pohybuje se zpravidla v rozmezí 6 až 12 měsíců. Datum minimální trvanlivosti je pak vždy vyznačeno na obalu zboží.  

Postup reklamace

Zákazník nás může kontaktovat telefonicky nebo elektronickou poštou na adrese objednavky@iswari.cz a následně domluvíme další postup vyřízení reklamace.

  1. Reklamaci zákazník nemusí dopředu ohlašovat, může reklamované zboží poslat zpět a ke zboží přiloží průvodní dopis k reklamaci. Zboží zákazník zašle na adresu prodejce: Iswari Superfood, s.r.o., V olšinách 75, 100 00 Praha 10.
  2. Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, protože prodejce neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
  3. V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
  4. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k doručení (tyto náklady musí zákazník doložit dokladem o přepravě).


Vyřízení reklamace

Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta na pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 89/2012 Sb.

Odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodejce nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 1829 a § 1840 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
  2. Právo prodejce na odstoupení: Prodejce je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale prodejce vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

 

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodejce zákazníkovi a zákazník prodejci veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodejci na emailovou adresu objednavk@iswari.cz  nebo tuto skutečnost oznámí písemně na adresu provozovatele.

Při odstoupení uveďte číslo objednávky a datum nákupu.

Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodejci v neporušeném stavu, nepoškozené, nerozbalené, kompletní (včetně všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

Rozpor z kupní smlouvy

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 2095, 2096 Občanského zákoníku.

Proč nakupovat u nás?

icon

Ke každé objednávce dárek, zdarma vzorek našich produktů.

icon

Nad 1.000 Kč neplatíte poštovné a balné!

icon

Zboží přímo od českého výrobce.

Klub Iswari

Staňte se ještě dnes členy Klubu Iswari a čerpejte výhody!

Mám zájem o členství

Velkoobchodní objednávky

Chci vědět více

Heuréka ověřeno
zákazniky

ISWARI PODPORUJE
NADACI VICENTE FERRER

Nahoru